Selkosivujen kansikuva, jossa on aluehallintoviraston logo.

Tervetuloa selkokielisille sivuillemme!

Olet aluehallintoviraston selkokielisillä verkkosivuilla. Näiltä sivuilta voit lukea aluehallintovirastoon liittyvistä asioista selkokielellä.

Löydät tietoja selkokielellä näistä asioista:

Voit antaa meille palautetta sivuista. Jos toivot lisää tietoa selkokielellä, voit ehdottaa meille aihetta. Lähetä sähköpostia osoitteeseen [email protected].

Jos haluat lukea muista aiheista, siirry koko verkkosivustomme etusivulle osoitteeseen avi.fi (ei selkokielinen).

Selkotunnus