Tervetuloa selkokielisille sivuillemme!
Olet aluehallintoviraston selkokielisillä verkkosivuilla. Näiltä sivuilta voit lukea aluehallintovirastoon liittyvistä asioista selkokielellä.
Löydät tietoja selkokielellä näistä asioista:
- Mikä on aluehallintovirasto?
- Miten voin asioida aluehallintovirastossa?
- Hyvinvointialueet
- Kantelut
- Oikaisuvaatimukset
Voit antaa meille palautetta sivuista. Jos toivot lisää tietoa selkokielellä, voit ehdottaa meille aihetta. Lähetä sähköpostia osoitteeseen [email protected].
Jos haluat lukea muista aiheista, siirry koko verkkosivustomme etusivulle osoitteeseen avi.fi (ei selkokielinen).